Pracovníci v sociálních službách si zaslouží pozornost, uznání a respekt. Nikdy nevíte, kdy je můžete potřebovat.
Celý svět se během koronaviru vyrovnával se spoustou informací a nařízení. Některé z nich se velice těžko dostávaly mezi komunitu neslyšících a nutnost nošení roušek omezila možnost mnoha z nich na porozumění díky odezírání. Tichý svět se v této době snažil svými aktivitami přispět k informovanosti neslyšících klientů, k pomoci v nenadálých situacích, ke zlepšení kvality jejich života a také k osvětě ve slyšícím světě.
Všechny konzultantky byly a jsou připraveny komunikovat s klienty v jejich mateřském jazyce, tedy znakovém. Ti se tak na ně mohou s důvěrou obracet, aby jim pomohly vyřešit vše potřebné, co dnešní doba přináší.
Na webu a facebooku Tichého světa vznikl ihned v začátcích pandemie informační seriál ve znakovém jazyce. Neslyšící tam každý den mohli najít nejdůležitější zprávy či upozornění k aktuálnímu dění.
Díky Tiché lince, která je zavedena na mnoha úřadech a institucích včetně nemocnic, si neslyšící mohou vyřídit vše potřebné, co jim slyšící svět každodenně chystá. Pro neslyšící je k dispozici zdarma a nonstop a zdarma a nabízí jak tlumočení znakového jazyka, tak přepis mluvené řeči online. Službu využívají desítky klientů každý týden, v době pandemie se počet hovorů zvýšil. Ve chvíli, kdy byla potřeba řešit veškeré pracovní i osobní věci z domova, narostly hodiny přímé práce tlumočnic na Tiché lince o více než 100%.